Начало » Здравко Генчев
Здравко Генчев
Лекции на събитието и резюме:
Тема: "Стария начин срещу новия начин за продажби в интернет."
Ще научите как новият подход в дигиталния маркетинг – чрез маркетингови фунии – изцяло променя начина, по който се продават продукти онлайн.
Ще разберете защо вече не е достатъчно просто да рекламирате – нужно е да подходите от гледната точка на клиента:
Ще разберете защо вече не е достатъчно просто да рекламирате – нужно е да подходите от гледната точка на клиента:
- да дефинирате проблема му,
- да изградите точната потребителска персона,
- да предложите конкретно решение с ясна стойност и полза,
- и да използвате стабилни аргументи, за да преодолеете възраженията.
Ще видите как се изгражда ефективна маркетингова фуния – от създаването на кукички и въздействащи послания (включително с помощта на ChatGPT), до оформянето на самата оферта и продажбената страница.
Накрая ще преминем през правилните стъпки за рекламиране: анализ, тестване, оптимизация и скалиране – с цел повишаване на продажбите и устойчив растеж.
Накрая ще преминем през правилните стъпки за рекламиране: анализ, тестване, оптимизация и скалиране – с цел повишаване на продажбите и устойчив растеж.
Здравко Генчев
Chief Marketing Officer (CMO) в Maxprogress
информация
Образование: Икономика и бизнес
Опит: 10+ години професионален опит дигитален маркетинг